From Braşov, with love

Bună dimineaţa, fraţilor. Vă vorbeşte Eu din noua ei ascunzătoare, de data aceasta, în munţi, la propriu.
Am ajuns acum 2 zile, nu am prea multe impresii de comunicat. Nush cât v-aţi plimbat voi dintr-o parte în alta, ca să vedeţi cam cât de naşpa e de fapt, în unele privinţe, aşa că nu am să vă stric surpriza.
Ăia de la mobexpert au mobilă faină, dar cam scumpă. Domo au frigidere faine şi la Carrefour au di tăti pentru tăţi.
Oricum, mare mea realizare e faptul că după 7 ani de activitate, nu am mai fumat de 2 zile, deloc. Ştiu, nu vi se pare mult 2, dar vă spun eu că e mult după atâta vreme.
Nah, sunt cam confuză şi nu prea pricep ce se întâmplă în jurul meu momentan, aşa că nu sunt prea comunicativă. Mă voi mai întoarce. Doar cu veşti momentan.
Iar acum, momentul muzical al serii: